Thursday, July 09, 2009

Sudah Kesekian Lama

Lama jugak aku tak update blog. Katanya duk mengadap Facebook aje. Pastu gatal2 p register Twitter. Tak lama lagi Twitter jadi gajah putih la tu.

Ni update ni bukan apa, mengenangkan si Cuke yg suruh..akakaka..Happy Belated Bday Kak Cuke..Semoga kekal bahagia..

Sebut pasal bday, aku bukan tatau bday si Cuke ni sbb aku siap mark dalam calendar office dan jugak hp aku. Tapi masa bday dia, hp aku kena bar(dan masih lagi kena bar), so aku pun terus terlupa...

Ramai jugak bday orang yg aku tanda. Kawan-kawan lama. Nak wish mcm segan lak..ekekekek..pastu terus lupa nak sms.

Pasal kerja pulak, alhamdulillah. Aku suka ada kerja. Dari takder kerja. Last month pegi Penang atas urusan kerja. Gamba masih dalam kamera..ekekekeke..Seronok pegi Penang. Tapi bila naik feri awat sekejap sangat..

Owh malam td aku masak. Makaroni campak2. Sedap di makan begitu saja. Esok plan nak buat Marble Cheese Cake. Penah try buat kek ni masa raya tahun lepas, sedap. Resepi dicedok dari Cik Epal.

Hidup aman, makmur dan bahagia disamping cik anon..kohkoh.

12 comments:

Aidahs said...

aku sentiasa menanti cerita2 dari anda.. oleh kerana saya tahu anda bizi.. itu pon diberitau oleh encik sham.. jadiknya saya tak mahu mengganggu anda... terus kan apdet blog.. kerna blog mu.. feveret hamba.. ekeekkeke

Isis said...

hahahaha...thanks darling..
sangat2 hargai komitmen awak..hahahah..

bacteria said...

akhirnya.. mana pigi.. besarkan buah ker?

bacteria said...
This comment has been removed by the author.
Isis said...

Kecikkan buah dada je la zamie..ekekekek

Aina@Azila said...

Hidupppp lagi adikku sorang ni. Baru terfikir nak sound suruh update... heheheheh....

Last update, "Tomok menang"... sekarang ni duit Tomok dah nak habis dah, baru update...

LeLy said...

nak macaroniii!!!!
masakkn tuk beta....

Isis said...

Kak Zila..takder idea la nak tulis..ekekeke

Lely, meh sini..aku ada seplastik lagi makaroni..meh aku masakkan..

Misz HoNey said...

aku dok la cr tmpat nk ngomen..rupanye kt no tuh..huhu...mencikk...

ekekekekek

Isis said...

Hahahahah...jangan risau, aku tak sorok dalam baju tempat ngomen tu..

Anonymous said...

uwaaaaa..akhirnyerrrr!!!
ekekee...maceh isis di atas ucapan anda yang begitu tulus mulus bagai buah cempedak di luar pagar...ekekeke...

~cuke~

Zilla said...

hoh, mana ko hilang ne isis...ceh dah bersawang bagai baru nak muncul ekk...ekekek