Friday, June 04, 2010

Sini, ke mari saya nak bercerita. Cerita tentang kau dan aku.
Kini hanya tinggal kenangan, kau abadi dalam hatiku.

++++

2-3 menjak ni aku berada di dalam kedudukan emosi yang kurang baik. Tapi aku redha dan pasrah dengan apa yang terjadi. Yang baik, aku simpan. Yang tak baik, aku cuba lupakan. Kalau yang indah hanya sementara, biarlah ianya menjadi kenangan yang terbaik.

++++

Aktiviti aku hanya biasa. Aku lebih suka berada di rumah dan mengelamun melayan perasaan. Aku terpaksa tidur awal, dan bangun lambat.

++++

Harusnya takkan ku biarkan engkau pergi, membuatku terpurut rasa ingin mati, hanya engkau yang mampu taklukkan hatiku...Isk tak baik la sampai mintak utk mati walau setan ni memang suka menghasut pemikiran manusia. Setan is bad.

++++

Aku ada keinginan yang best. Nak main ATV. Tu pun lepas aku tgk blog seseorg ni. Memang ada perancangan nak main. Nak kumpul kulit siput dulu.

5 comments:

TashadeNatasha said...

be strong. (:

Zilla said...

ye isis, moga tabah..

Lady Caca said...

isis meh sini meh.. =(

Isis said...

Oh terima kasih Tasha dan HB.

Esah, aku tgh gatih basikal ni nak g tempat ko..ekkeke

Kodiang said...

tabahkan hati sis...may you be bless always