Tuesday, November 18, 2008

AKU TERPANA DAN TERSENYUM SAYANG

Nama Pengirim: Akmaliyana Atma Binti Abd Aziz

Lokasi Pengirim: Ube, Jepun

Nama Penerima: Ibu Abah (Atmawati Ahmad, Abd Aziz Muda), adik beradik (Azrinoor, Afifi Iqbal, Aura Izzati, Asmani Mad Nor), saudara mara, rakan-rakan, guru-guru, dan seluruh rakyat Malaysia.

Lokasi Penerima: Ampang, Kelantan, Terengganu, dan seluruh dunia.

Ucapan: Selamat Hari Raya Aidilfitri diucapkan kepada ibu abah, dan seluruh ahli keluarga. Tidak lupa juga kepada guru-guru di SMK Taman Kosas, Pusat Tusyen Malik Kamaruddin, dan Ambang Asuhan Jepun. Tidak lupa kepada sahabat-sahabat di Malaysia dan serata dunia. Salah silap saya harap dimaafi.

Pengenalan Gambar: Taman Tasik Tokiwa, Ube Kota Keriangan, Jepun.

http://utusan.com.my/utusan/special.asp?pr=salam_perantauan2008&pub=salam_perantauan2008&y=2008&dt=1009&sec=Album&pg=akmaliyanaazizubejepun.html

+++++

Aku terpana..
Dan aku senyum..
Aku bahagia sekali...
Aku rindu sangat-sangat dengan Esah..
Bila kau nak pulang...
Kita akan ke Malis dan lepak di sana.
Kau buat lawak dan aku gelak...
Mungkin kita akan makan kerang lagi dan aku kopekkan utk kau..


+++++

Thanks Esah for early b'day wish. Aku nak kau tahu yg kau sentiasa dlm hati aku. Masa aku jalan-jalan kat Danau Kota, tetiba aku teringat kau. Lalu aku sms kau. Deting la pulak..ekekeke..

No comments: