Sunday, November 23, 2008

YOU HAVE A TIRING YET FUN DAY


Memulakan perjalanan ke Pantai Remis sekitar jam 1 lebih setelah melantak pizza di Jalan Taiping Klang (kat Klang pun ada taiping, agak2 aku rindu Mastura, aku dtg sini je la...), sampai
ke Pantai Remis, aku dah lost time dah, tak ingat pun kul berapa sampai sebab aku tdo lam keta..hahahahah...


Singgah sana, berkenalan dgn mentarang (bukan mentaram yer adik2)..dan mengambil beberapa gamba syok sendiri, org kata kerang bakar situ sedap..so try la. Mana tak sedapnya, depa bakaq atas arang bukan mcm kat kl nu, bakar a.k.a goreng atas periuk burger.



Destinasi seterusnya ialah Shah Alam. Konon la dibawa ke Bukit Cerakah..tapi haramjadah, dia tutup kul 4.30 sedangkan sampai sana jam 4.50ptg. Padan muka. Sempat la amik gamba syok sendiri walaupun kat parking sambil mengutuk sorg pakwe dan awek tu..depa mcm baru berkenalan je..tak mesra..malah i think mereka mesti jeles tgk kami..kikikiki

Selepas tu gerak ke Plaza Alam Sentral, Shah Alam. First time ni sampai alam sentral dan kawasan sekitar. Lagi first time lepak kedai mamak nama dia Syed Bistro.

Aku sebenarnya kagum dgn Syed ni. Very hi-tech wa cakap lu. Order pun pakai wireless. Sini mmg di beri percuma wireless. Pastu kan..yg aku kagum lagi..kat bandar shah alam ni pun ada wireless percuma...tajuk dia wireless shah alam. Kagum kagum..menarik jugak shah alam ni yer..Pindah shah alam syok jugak kan..kikikikiki..

6 comments:

Anonymous said...

Kerang?? Sedapnyaaaa

Isis said...

Kikiki..weh lama tak makan kerang bersama2 kan..ke?

Anonymous said...

jom la buat pesta makan kerang versi manggaonline

Isis said...

Kat mana kat mana..?
Boleh gak weh..takkan ke pantai remis kot. Sebab kalau kat KL susah nak carik yg bakar atas arang..

Anonymous said...

best nya sis..
apasal tetido masa dalam perjalanan...hehehe...sian dia tau ekekeke..

Isis said...

Tertdo sebab ngantuk. Malam tu tgk wayang midnite..ekekkeke