Wednesday, February 25, 2009

STAY

Korang penah dengar lagu Stay tak dari Esthela(tatau betul tak eja). Masa memula aku dengar aku ingat ianya bukan local. Then, aku TERtengok Homegrown kat 8TV. Baru aku tahu Esthella ni Malaysia punya. Lagu dia simple. Tapi nice. Easy listening. Sape ada MP3 nya sila la sedekah kat aku..ekekekeke..

Oh ya, bercakap pasal HOMEGROWN, aku ada tgk la 2-3 episod lepas. Last week pasal kumpulan THE OTHERSIDE ORCHESTRA. Music dia ok, edgy tapi not my taste. Nama band dah meletup dah. Cuma tak dengar dia nyanyi apa sebab sound effect banyak sangat.

Last last week punya, ada sexophone. This one agak nice. Aku tertengok ni pun sebab tunggu One Tree Hill. Hikhik.

5 comments:

TashadeNatasha said...

excuse me,
ESTRELLA lah.
hehehehhe.
best2 lagu diorg....
aku ade semua MP3 lagu dorg.
mahu?

Aidahs said...

sudah sekian lama aku tak donlod lagu2 baru..

Isis said...

Wakakakakaa...
Ok Estrella..Ngee..
Thanks tasha.

Tasha email aku lagu Stay..
isisthegoddessenator@gmail.com


Aidah..
Aku last donlod lagu Kau Bukan Superstar - Project Pop. Lawak nak mampus lagu tu..

TashadeNatasha said...

sudah di send ke emel kamu.

Isis said...

Thankssssss Tasha...
dah dapat..