Saturday, February 28, 2009

OIAM 27.2.09

I miss like 5 minutes of the show, i guess. Sebab masa tu Ayu dah di panggil ke depan. Joining her was Pija and Amelia. 3 of them were at bottom 3. So at the end of the day, Ayu voted out. See, i told you so. She will be the 1st one. Suara dia kureng skit.

Amelia won the immunity which means she cannot be voted in or out for next week, which means she will be guarantee a spot as a top 10. Sape pulak yg bakal keluar next week? My guess will be Anith or Fify or maybe Aweera.

Aku nak Aweera nyanyi lagu Patri- Jinbara sebab mcm lagu 80's. I cant watch him singing like that. Zaman dah berubah. Dunia dah maju. Even Awie pun dah tak nyanyi mcm tu lagi dah, ok Amy Search pun, mana ada nyanyi mcm tu dah. Knock! Knock! Aweera. Wake up!

Anith? Dia nyanyi lagu apa eh malam td. Aku lupa? Oh is that means how forgettable her performance was? Yang aku ingat dia pakai baju merah. Fify?? Pun aku tak ingat...

Korang ingat senang ke nak get rid of TOMOK tu. Ramai peminat tu.

4 comments:

TashadeNatasha said...

anith,
ntah aku pn xingt dia nyanyi lgu ape.
tp dia adik kwn aku.
hehehhe.

Isis said...

I bet dia comel in real life..

TashadeNatasha said...

mmg ya.
haha. classmate aku siap ckp penah dating dgn dia dulu.
kekekek

Isis said...

Kalau comel, mesti susah dia nak ditendang keluar..