Monday, March 02, 2009

MAKES ME WONDER

Aku terfikir kadang-kadang, apa tujuan sesuatu cerita di beritahu. Cthnya, Aidah(bukan nama sebenar) kata dia tak suka la Siti Nurhaliza(bukan nama sebenar) tu. Bila di tanya kenapa, jawapannya itu antara dia dengan Siti je, ko tak perlu tahu. Ramai org tak suka dia. Pastu bila di tanya lagi, apa masalah ko dengan Siti? Jawapannya tetap sama, tak perlu tahu.

Emm..soalnya di sini, kalau aku tak nak diberitahu, kenapa perlu aku tahu yg ko tak suka dia. Ianya menyeksa diri aku. Seolah, nak aku mati tapi tak nak aku mati dengan cepat..ekekekeke..(perumpamaan sahaja). Tak adil pulak aku rasa. Pada aku, kalau tak nak aku tahu, better aku tatau langsung.

Tapi apa2 pun, terpulang pada Aidah kenapa dia tak suka Siti Nurhaliza. Aidah ada alasan sendiri utk tidak memalukan Siti Nurhaliza. Dan aku, buat bodoh je la. Dan jangan masuk campur cuma sakit hati sikit la..sebab alang2 nak bagi tahu, bagitahu la semua..ekekekeke

10 comments:

z.a.i.n.u.r said...

Aku suka Isis, sebabnya biar antara aku dan dia je tau.

Ko tak perlu tau ok

Aidahs said...

macamana cara pon aku nak memahami situasi Aidah (bukan nama sebeno) tuh.. ekekekeke.. tetap takleh... namun i got the point lah...

Its like.. if i dont like like the person.. you dont have to know why.. but jangan la bagi hint as if, ko nak orang tahu ko tak suka someone.. gitu?

PS: My blurr day.. sadis

Isis said...

Ok Zainur ko tak perlu tahu. Tapi make sure Isis tahu, sebab kalau dia tatau, apa gunanya perasaaan tu..kohkohkoh

Gitu2 aidah(nama sebenar)...walaupun ko blur hari ni tapi ko faham..ini menandakan ko jauh lagi dari nak jd menopos..kohkoh

TashadeNatasha said...

aku pun xsuka siti nurhaliza(bukan nama sebenar).
tapi biar aku dan dia je yg tahu,
hahaha

Isis said...

Ekekekeke Tasha..
Ala cakap la nape ko tak suka dia..hahaha

z.a.i.n.u.r said...

Mana boleh cakap... Rahsia...

Isis said...

Ye lah ye la..eekekkee..ko jgn sebut biarlah rahsia lak..ekekeke

Anonymous said...

hehehe...
apapun reason,same la pendapat aku dengan diorang-diorang semua..
pernah gak dengar ayat ni..
"awak tak sama ngan saya"
ekekeke..
cheers.

LeLy said...

saye suke ct....ngehngeh...malah saye ahli sitizone...wakakakka...

mcm yg slalu kite ckp ahhh dedulu "weh..apo nih dah bg tajuk tp x nak citee!!!!"

Isis said...

cik anon,
memang awak tak sama dengan saya..


Lely,
ekekeke...dulu2 mmg kena marah la sape yg bagi tajuk je..ekekek