Saturday, March 07, 2009

OIAM 6/3/09

Jadinya Han menjadi org kedua terkeluar dari OIAM musim ini. Frust sikit sebab dia nampak mcm agak bagus jugak la.

Jangan tak tahu, Aweera dapat immuniti. I was like OMG. OMG!!!!! Tak sesuai tak sesuai. Baik bagi kat Tomok je. He was ok jugak what. Imagine Tomok nyanyi lagu Beyonce, Crazy In Love tu..hoh..aku tatau nak ckp apa..but he was impressive. Aweera tu entah la.

Tapi apa2 pun I heart Nine. Hihi. Selamba, messy hair, simple and creative. His Gf must be proud gila dengan beliau.

Though org kata Esther good, Paul pun puji gila but sadly i change my channel while she was singing. Tengok Alien vs Predator kat TV3. At times, even Alien and Predator both ugly, but Esther just not into me.

I skip few performances, Rizu, Esther, Anith, Fify and Pija. So, my guess Anith or Fify or Simon akan keluar next week. Huhu!!!!!!!

6 comments:

TashadeNatasha said...

nape aku xsuka dgr pija nyanyi?
makin xbest.
amylea pada aku sgt best.

aweera dpt immuniti ramai yg pengsan.haha

z.a.i.n.u.r said...

Walaupun aku tak tengok program ni tapi aku sokong Amylea
Sebab dulu masa di AF aku pernah AFUNDI dia, tapi malangnya Mawi pulak menang

Cissss

Lady Caca said...

Isis.. Sedih la.. Nak nanges ber banyak banyak..

Isis said...

Tasha, sama la..aku pun tak gemar pija tu..rasanya sebab nothing new kot pada dia..

zainur, amylea sangat terserlah..masa dulu pun aku suka dia gak sebab bakat dia lebih bagus dari mawi tp org tak suka dia sebab perangai dia kot..and masa Af dulu pun dia mmg pelajar yg tekun..

Esah,
Nape sedih...citer la..nangis banyak2 pun takpe..

z.a.i.n.u.r said...

Apsal dengan perangai Amylea tu? Beliau gedik-gedik ke? Hehehe

Isis said...

A'ah..begitulah pendapat sesetgh mereka yg kaki AF..aku bukan kaki AF..ekekeke