Wednesday, March 04, 2009

KEPADA AIDAH YANG KU SAYANGI

Kepada Puan Aidah Yang Ku Sayangi,

Tujuan saya menulis di sini ialah kerana saya ingin menyampaikan beberapa perkara.

Yang pertama: Terima kasih kerana saya menginspirasikan anda untuk menjadi pemblogger tegar. Saya juga suka masuk ke blog saudari memandangkan saudari seperti Joyah(yer saudari ialah Joyah). Anda harus ingat, setiap kali saya tgk pelakon nama Yatt tu mesti saya ingat saudari.

Kedua: Saya kepingin sekali memberi komen terhadap entry saudari yg bertajuk Inspirasi itu akan tetapi yg menjadi masalah kepada saya ialah kotak POST COMMENT itu nampak 1/8 sahaja dari keseluruhan kotaknya. Sedih saya!!!!!!! Mungkin resolusi komputer saya tidak sama dengan komputer saudari, jadinya mungkin sebab itu saya tidak nampak. Jadi bagaimana saya nak bagitahu saudari yang saya bangga menjadi impak dalam kehidupan saudari.

Itu sajalah saudari. Sedih ni. Cantik template baru. So girlie. Tak mengapa saudari, saya akan memberi komen kepada entry saudari (sekiranya ada) di dalam blog saya. Sob sob!

Sekian,
Insan Yang Komputer Beresolusi Kecik.
-Isis-

6 comments:

Aidahs said...

Cik Seri Siantan Isis,

Tadik ada 2-3 org yg sukar nak komen kat my blog.. template terdahulu sungguh hanjing sekali... jadiknya saya tukar kepada yg terbaru ini... tak mengapa.. untuk saudari... saya akan pop out kan comments supaya.. kita semua boleh mengkomen dengan gembira nanti..

PS: kalo tak leh gak.. bagitau tau... aku susah hati kalo kalo org takleh komen... tak lalu makan nasik sepinggan... 3 pinggan aku balon.. ekeeekekeke

Sayang ko.. muahsss.. muahhhsss

Isis said...

Hah..aku sangka aku sorg je tak leh..kuikui..bagus aidah ni..dengaq kata..kohkoh

z.a.i.n.u.r said...

Ye betul memang macam doggy tadi. Sehinggakan aku nak komen pun susah.
Yang Joyah ni dengan konpiden nya suruh aku refresh page banyak2 kali. Hoh betul la... Hehehe!

I paling suka komen yang pop out, sebab cepat loading

Isis said...

Lembut bahasamu Zainur..instead of hanjeng ko guna doggy..sungguh sopan..anak sape la ni..err..dah kawen belum..ekekeke

Same same la..i pun suka yg pop out...

z.a.i.n.u.r said...

Ko suka yang pop out & unload kan?
Hahahaha

Isis said...

Nakal la zainur ni..malu i tau..nak nyorok belakang langsir jap..