Saturday, March 14, 2009

OIAM 13-Mar-09

Melompat kegirangan aku bila Tomok menang imuniti. Eh aku suka Tomok ke? Tak!!!! Aku suka performance dia dan kegigihan dia menjauhi sejarah lama New Boyz.

Aku rasa nak boo kat Aweera tapi tak sampai hati. Tapi kalau aku boo pun beliau bukan dengar kan kan..aku kat umah bukan dekat Sri Pentas. Tapi memang sadis gila la Aweera malam td. Awal2 dah slack pastu takde energy langsung. Mcm tak bersedia je dia ni sebenarnya, mcm di awang-awangan dengan imuniti last week. Boo!!!!

Eh lupa nak bilang..Pija dah out. Kesian? Tak jugak..sebab boring tgk dia. Nothing new.

Apart punya Tomok, aku suka persembahan Rizu semalam(except for his funny memek muka). Arrangement lagu Flop Poppy tu jadi menarik dan fresh. Nine mcm biasa la...teruk ke ok ke tetap aku suka.

Ahah! Mcm biasa time Esther nyanyi aku tukar Channel tgk Gerak Khas kesah Gay. Eh sempat ke? Tak kesah la janji aku tukar cenel time tu..Ko bayangkan Lando jadi Gay.

Nak komen pasal juri boleh. Nasib baik la Fauzi Marzuki juri jemputan. Kalau juri tetap aku rasa tension nak dengar komen dia. Tapi perasan tak juri jemputan ni sumanya jenis puji2 aje. Penat aku. Mcm tak ikhlas. "Saya suka kamu" hek!

Pssttt aku suka baju Shafinaz malam td. Cantik.

4 comments:

TashadeNatasha said...

bgusla pija kuar.
aku xsuka dia

Isis said...

Aku pun tak gemar dia..

Aidahs said...

and i think its about time u change the blog template.. since sad fish ko dah ilang nyah... huhuhu..


Kalo ko buat2 takleh gak.. sila la ko delete blog ko.. sebelom tuh export dulu semua postings... kemudian ko register balik rama-ramacantik.blogspot.. kemudian ko import balik semua postings ko...

and ko boleh pilih template2 yg cantik sebelom tuh... huhuhu

Isis said...

Tapi aku leh nampak lagi sadfish tu..emm..nnti2 la aku tukar..ptg2 skit ka...

Hoi banyaknya step nak kena buat..kohkoh..