Saturday, March 21, 2009

OIAM 20-3-09

The next voted out Anith. Sudah di duga Anith akan menjadi antara yg terawal di keluarkan.

Temanya ialah Opposite Attracts. Maknanya, yg lelaki nyanyi lagu perempuan, yang perempuan nyanyi lagu lelaki. Dimulai dengan Tomok. Betul, aku sendiri tak rasa apa yg dia nyanyikan. Dan mcm tak bersemangat je.

Amelia punya song very nice. Aku suka dia punya rentak. Tapi ada kekurangan. Tatau tang mana. Maybe dia punya connection kot. Susah kan nak jd penghibur ni.

Rizu ni mcm main-main je performance dia. Tak serius. Elok la kalau minggu depan dia keluar..Simon pun. Simon bukan tak leh nyanyi tapi week by week lebih kurang sama je. Mcm tu jugak je. Dah la aura kurang. Fify ni, emm..aku selalu tak concentrate time dia nyanyi. Emm, tetiba rasa mcm Fify ada iras2 H...ekekekeke..anak buah katanya. Lagu Tiada Lagi yg Aweera nyanyi seriusly takde effect sangat sebab Amy Search penah nyanyi lagu tu. So tiada yg surprisenya.

Nakal pulak Nine malam td. Hahahaha..tapi lawak sebenarnya tgk time dia main gitar sambil nyanyi bibir dekat dengan mic dan mendongak ke atas..ekekekekek..

Esther memang deserve the Immunity. Her performance really wow and aku tgk sampai habis. Tak mau tukar cenel walaupun nak tgk Gerak Khas pasal gay tu. Superb babe.

Ting!!!! Lets talk about the Guess Judge. Sorg lagi juri jemputan yg suck up contestants. Ada few comments yg dibuat over sikit. Aku harap peserta tak la ghairah sangat dengan pujian yg di beri juri jemputan. Aku nak tunggu Adibah Nor, Lah Ahmad atau Ajai sebagai Juri Jemputan. Nangis tu kalau dpt Ajai. Hahahaha..

9 comments:

jeremytuah said...

SUPERB.. FANTASTIC..BRILLIANT... that was a very high star-quality performance.. very cheeky and i love how she moved and used every inch of the stage.. She definitely has the 'wow' factor that this show looking for.
However, with that kind of benchmarked, will she be able to maintained and sustained her performance for the remaining weeks?Let just hope she will be able to do it..

TashadeNatasha said...

amylea sgt best,
dah expect anith akan kuar.

Aina@Azila said...

tak pernah tengok OIAM, hari Jumaat yer? Channel berapa yek?.. Malam akak mengajar huhuhu... ada ulangan tak?

Isis said...

Yes Jeremy, she indeed brilliant..

Tasha, amylea ni mmg creative tapi maybe dia kena work put on connection dgn audience kot...

Kak zila, ada ulangan kat tv9 tapi tatau bila..ekekeke...ataupun akak tgk kat website www.8tv.com.my/OIAM

LeLy said...

saye pun tidak mnonton OIAM...mungkin final 3 bru tgk....spt tahun2 sblum...

ape pun..."WAH!!!! asyik brtukar baju saje blog ini.......hehhehe"

ko sehat kah?

Isis said...

Boring katanya, tu yang duk tukar2 tu..

Aku sehat.. hang dah jalankan tanggungjawab ke belum..ekekeke

LeLy said...

sudah isis......tp maseh thap basic....
wah, perlu ker d topic oiam????

Isis said...

perlu..sebab aku kaki OIAM..aku minat tomok..wakakakakaka

LeLy said...

er..maksud aku..perlu ker topic bualan 'tnggungjwb' nih d bicara kan d topic OIAM....?

ngehngehngeh....