Friday, December 19, 2008

AKU JWB TAG JOYAH DEMI ESAH TAPI AKU MMG NAK JWB TAG JOYAH TAPI LAMBAT SIKIT

A. Sesiapa yang kena tag, kena gambarkan 10 perkara berkenaan orang yang men'tag' dia which is Aidah:

1) So many things she want to tell
2) Boleh berbahasa inggeris dengan baik (aku suka dgr dia ckp english)
3) Suka mekap a.k.a melawa dan pakai lipstik kaler gelap (hihi)
4) Cantik
5) Mempunyai anak yg sangat comel
6) Ehem2 (yg ni aku tatau nak tulis ke dak..ala..yg selalu ko pow aku..ekekeke)
7) Suka makan kat steven uptown
8) Baik hati
9) Suka pow kawan dia yg keje MOX makan dekat secret recipe
10) Drive a red viva (1st Viva yg aku penah naik ketika itu).


*****


B. Orang yang kena tag kena tulis tentang dirinya which is me;

1) No longer sensitive like before.
2) Tidak suka bercerita/mengingati tentang hal yg lalu
3) Pemaaf
4) Mudah mengeluarkan air mata
5) Suka tengok wayang dari dvd di rumah
6) Tak suka ke tempat org ramai, cth PC Fair..*pengsan
7) Suka pegi RJ dengan Cik Anon
8) Suka pegi JJ Bukit Tinggi sbb besar
9) Seorg yg suka makan
10) Rabun jauh



*****


C. At the end, you need to choose 10 people to be tagged and list their names.
10??????? Nope..naa-ah..

I would like to tag AKMALIYANA only.

Silakan AKMALIYANA. hehe..

3 comments:

Aidahs said...

bagus2.. tenkiu nyah.. ekekkekek muahhhssss.. ekekekeke

Lady Caca said...

Ok aku buat petang ni. Nak g skolah. Nanti kat kelas aku buat karangan. Hehe.

Isis said...

hehe..
sesama aidah..aku tak nak melanggar hukum tag..aegegege..

Akmaliyana,
Aku tunggu tag mu itu..