Wednesday, December 17, 2008

TERIMA KASIH CIK ANON

Sabtu lepas, dengan di temani Cik Anon, kami telah menonton 2 movie ala-ala movie marathon(hehe..baru 2 movie kan..)..
Jam 4.10 petang kami menonton Los Dan Faun. Hasilnya seperti entry sebelum ini. Memang menarik ceritanya. Kesian Cik Anon sebab seat yg dia duduk tu rosak..suruh pindah dia takmo. Padan mukeeerrr..

Jam 7.20ptg pulak kami nonton The Day The Earth Stood Still. Memandangkan kami ni suka nonton cerita yg ada kaitan dengan Alien, maka kami beranggapan bahawa remake ini menarik dan menakutkan jugak. Same feeling masa aku menonton War Of The World dulu. No one will survive. Tapi dalam TDTESS, 'malaikat maut' nya undestroyable. Its a bug yg boleh duplicate less than sekelip mata and destroy everything within their path. Huhu..imagine we are in their path...innalillah la kawe.

Lepas nonton, kami p makan sat. Hek eleh..apa la cik Anon ni..bwk tempat makan tak best..kehkehkeh..tak selera i. Lepas makan, kami pun pulang ke rumah masing2.

Sampai umah, aku tak terus tdo. Jam 12.30 aku sambung tgk satu cerita kat tv. Nanti aku cerita, cerita apakah itu.

7 comments:

Anonymous said...

Transporter dah tengok ke?

Isis said...

Belummm...
Tapi aku Transporter 1 & 2 pun aku tak tgk..

Anonymous said...

takpe la.. ko tgk 3 dulu.. pastu tgk 2.. pastu baru tgk yang 1

Isis said...

hahaha...ko dah tgk ke?
Best tak?

Anonymous said...

Belum lagi la.. tu yang aku tanya ko tu. Kalau ko dah tgk aku nak tanya best ke tidak? Hahaha

Isis said...

chittttt...
kwn aku kata tak best..hahaha...
Tapi dia kata cuma best part lawan2..ontah la..p la tgk senirik..aku mmg tak minat the transporter..

Anonymous said...

thanks isis..
best tol cik anon tgk ngan isis..
kerusi patah pun patah la..janji sains fiksen memang anon suka ekeke..

kepada zeno..
transporter 3 tak best langsung..nasib baik orang belanja..tapi bab fighting dia memang best..mengisahkan perempuan model tu dipasang dengan alat supaya tak boleh berjauhan dengan hero...kalau jauh hero tu meletup..tapi nak tengok ok gak..dia pakai keta audi ntah kebenda..lupa lak saya..

kepada isis..
thanksssssssssssssssssssssssss..