Monday, December 22, 2008

HP KU MASIH BOLEH DISELAMATKAN KOT

I will be uncontactable until further notice due to my hp got sick. Beliau belum di masukkan ke wad lagi. My office mate will ask her friend tgk boleh baiki tak hp itu. Sebab dia kata leh tukar apa tah tadi. Oh yes, my hp bila charge dia tak masuk. Rasa mcm handicap takder hp. Malam2 terasa sunyi sebab biasanya nak tdo aku belek2 hp dulu. Dah la tu, alarm clock aku bergantung sepenuhnya pada hp. Buat sementara ni, aku terpaksa merisikokan diri aku dengan menggunakan alarm jam tangan poptone tu.


p/s Tersedih seketika semalam, since i feel handicap, then call a friend of mine USING PUBLIC PHONE yg aku dah lama tak guna that buat hati aku tercalar sikit. But its ok. Aku faham situasinya. Tapi tercalar jugak hati ni. I dont expect any sorry or thanks sebab aku tak nak dengar semua tu. JANGAN HUBUNGI AKU.

14 comments:

Anonymous said...

Kemajuan teknologi memudahkan & melalaikan.
Kadang-kadang kita jadi malas.
Aku bagi contoh dulu masa henpon belum wujud, kepala aku boleh hafal berpuluh nombor telefon dalam ingatan.
Cuba sekarang ni, berapa kerat je yang aku ingat.. Hehehe!

Sekarang ni aku tengok public phone aku rasa macam... ish, bila last aku guna benda ni ha? Hahaha!
Tengok public phone rasa pelik lak

bacteria said...

duh.. cam ner nak wat phone sex kalo cam nih.. kekekeke.. :P

Anonymous said...

kemaafan dipinta dari insan yang lemah dan lalai...

hah...phone sex?....

Isis said...

Zeno, ko tahu tak public phone skrg(ada sesetghnya) kuar number mcm nombor hp ko tahu. Pastu siap boleh sms lagi..huhuh...


Zamie,
Tahan dulu air tu...my phone will be ok soon..ekekeke..

Cik Anon,
Meh nok tipah palo..

Anonymous said...

Ko biar benar public phone boleh sms

Kalau nak tipu aku pun agak-agak la... hehehe!

-aku yang primitif

Anonymous said...

hehehe...lambat phone siap..bole join zamie wat phone sex hehehe

Isis said...

akakaka..betul la zeno..tapi ko carik public phone yg baru2 tu..yg pesen lama takder...(kwn aku yg ckp, kalau dia tipu, aku pun tipu la..tapi kwn aku tu tak tipu..)

cik anon, nak buat phone sex ke?

Anonymous said...

hehe...teringin wat 3 some pon sex..

Isis said...

apa la cik anon ni..

Anonymous said...

Hoh kalau 3some boleh la aku join sekaki... sekaki je

Isis said...

sekaki je? sampai ke bahagian testicles tak..akakakakak

Anonymous said...

apala isis ni..

Aleeza Zaily said...

public phone yg baru mmg buley hantor sms, tapi chargenya amat mahal, RM2/sms. ada berani?

Isis said...

RM2? Gila ke hapa? ekekeke...